14.03.2008

Recomandare editoriala pentru barbati : LUPTA FIECARUI BARBAT - de Fred Stoeker, Stephen Arterburn si Mike Yorkey

Cartea prezinta istorisirile unor barbati care au scapat din capcana imoralitatii sexuale si prezinta un plan de lupta practic, detaliat pentru orice barbat care doreste puritatea sexuala.

„A fost un timp in care am trait o viata imorala din punct de vedere sexual; de aceea, dupa ce am fost eliberat, am dorit sa-i ajut si pe alti barbati sa fie curatati de pacat.“ - Fred Stoeker

„Cum poate o carte despre puritatea sexuala a barbatilor schimba o casnicie? Deoarece am descoperit ca pacatele sexuale sunt „termitele“ ascunse în zidurile şi în fundatia casniciilor de azi… Eu pot afirma cu tarie ca aceasta carte pe care o vei citi „Lupta fiecarui barbat“ are puterea de a te elibera pentru a-ti iubi sotia asa cum nici nu ai visat.“ - Steve Arterburn

„Sotul meu este bombardat in permanenta de imagini cu incarcatura sexuala si am fost foarte bucuroasa ca mi-a marturisit aceasta cu sinceritate… Vreau sa stiu care sunt ispitele prin care trece el. Ma va ajuta sa-l inteleg mai bine. Nu m-am simtit inselata pentru ca el s-a dovedit a fi credincios in aceasta batalie. Alte femei nu sunt la fel de norocoase ca mine.“ - din marturia lui Cathy

Niciun comentariu: