19.02.2008

Vino la noi acasa

"Fiti primitori de oaspeti" - Romani, 12. 13

Mi-au trebuit ore întregi ca sã fac curãtenie, sã pregãtesc mâncarea si ceva la cuptor, apoi, sã asez frumos pe o fatã de masã apretatã, farfuriile din portelan fin si tacâmurile din argint, bogat ornamentate. Am mers si „a doua milã”, pentru a mã asigura cã totul este aranjat perfect. Tot acest efort a fost fãcut pentru... câteva ore, care au trecut repede. Oaspetii nostri au venit sã ia masa cu noi. Iar acum, când totul s-a isprãvit, mã simt extraordinar!
Putine lucruri sunt atât de pline de satisfactii pentru mine ca pregãtirea unei mese deosebite pentru cineva. Alegerea meniului, având în minte ceea ce îi place si ce nu-i place oaspetelui meu, este o provocare cu care mã delectez.
Când mã gândesc la fetele surprinse si emotionate ale oaspetilor mei atunci când primesc primul fel de mâncare, nu pot decât sã zâmbesc. Într-adevãr, fiecare persoanã aflatã la masã este fãcutã sã se simtã specialã. Nici nu mã gândesc sã comand pizza prin telefon; prietenii mei si membrii familiei mele meritã efortul unei mese atent pregãtite. Eu îi pretuiesc destul de mult ca sã consum aceastã energie; si, într-un fel oarecare, în efortul de a dãrui, mã simt înnoitã. În definitiv, aceasta nu este „repetitia generalã”, ci este viata noastrã, iar multumirea este rãsplata pe care o primim.
Nu este necesar sã ai o veselã splendidã si sã gãtesti ca un bucãtar vestit; atâta timp cât retetele tale contin o portie sãnãtoasã de iubire, te vei descurca foarte bine. Având în minte lucrul acesta, ce mod de a folosi timpul ar fi mai bun decât acela de a frânge pâinea împreunã, încurajându-ne unul pe altul si consumând o hranã sãnãtoasã care hrãneste nu doar corpul, ci si spiritul?
Esti pregãtit(ã) sã primesti o binecuvântare specialã în viata ta? Vrei sã te simti extraordinar dupã câteva ore de lucru istovitor? Atunci este timpul sã dãruiesti ceva. Invitã câteva persoane la tine acasã; tu le încãlzesti inimile, iar ele îti vor încãlzi cãminul.
Preluat din EBEN-EZER

Un comentariu:

Anonim spunea...

aveti drptate in tot ce ati scris locuiesc intr-un oras care este centru universitar si spitale de mare renume,asa ca facind parte dintr-o familie numeroasa aproape zilnic am musafiri,multe cunostinte ma iau in ris si spun ca la mine este hotel si restaurant dar eu cred ca sunt binecuvintata de dumnezeu in felul acesta pot lnplini cuvintul di biblie fiti primitori de oaspeti.In ciuda faptului ca eu si sotul meu suntem pensionari am avut totdeauna ce sa punem pe masa si fiecare bucatica de piine a fost pusa cu toata dragostea suntem fericiti ca suntem vizitati pentru ca stim ca dumnezeu este cu noi si el ne rasplateste ori ce fapta buna dar cea mai mare rasplata este viata vesnica care nea promiso