25.02.2008

Impresii din Tabara pentru Tatici si Copii...

În drum spre Apuseni…Era într-o zi de vineri, când mă aflam pe maşină împreună cu tata şi fraţii mei, în drum spre tabăra „Pentru tătici şi copii”, organizată de Asociaţia Bărbaţiilor Creştini. Ploua!
Trebuie să recunosc că în inima mea au încolţit câteva emoţii, dar am reuşit să trec peste ele. Eram nerăbdătoare să-mi reîntâlnesc prietenii pe care i-am cunoscut anul trecut în aceeaşi tabără. Atmosfera taberei a fost deosebită, aşa precum şi relaţiile dintre noi. Ne-am respectat unul pe celălalt şi nu făceam diferenţieri de nici un fel. Ne-am acceptat aşa cum suntem, ne-am ajutat reciproc, iar insultele lipseau cu desăvârşire din mijlocul nostru. Pot afirma cu încredere că, atât participanţii, cât şi organizatorii, sunt nişte oameni minunaţi, iar diversele evenimente şi activităţi care au avut loc ne-au unit şi mai mult.Încă de pe maşină am cerut protecţia lui Dumnezeu pe toată durata taberei. Continuare in pagina anexa

Niciun comentariu: