15.02.2008

Contracararea izolării dintre soţi - de Dennis Rainey

Vă mai amintiţi cum era când vă jucaţi „de-a v-aţi ascunselea” în copilărie? Era unul dintre jocurile mele preferate.
De obicei îl jucam împreună cu verii mei cu puţin înainte să se întunece. Unul dintre noi se „punea”, îşi acoperea ochii (oare?) şi număra cu glas tare până la 50 (sau până la 100, dacă număra prea repede), în timp ce noi ceilalţi o zbugheam spre câte o ascunzătoare greu de găsit. Apoi el încerca să ne găsească înainte ca noi să ajungem primii înapoi la „bază”, adică la locul unde se „pusese”; de obicei, în spatele unui copac masiv. Îmi mai amintesc că eram mult mai bun la ascuns decât la găsit: nimeni nu mă putea găsi. Dar după o vreme, singurătatea mea întrecea chiar şi bucuria de a şti că îi întrecusem pe tovarăşii mei de joacă. Şi tocmai singurătatea aceasta mă scotea mereu din ascunzătoare. Continuare in pagina anexa

Niciun comentariu: