28.02.2008

Cati copii sa avem ?

Dialog purtat între doi credincioşi:
- Câţi copii ar trebui să am?
- Câţi vrea Domnul!
- Păi, eu nu am nimic de spus aici?
- Nu! Că El a poruncit să ne înmulţim şi să umplem pământul!
- Da, dar nu mi-a poruncit numai mie asta!!!!!

Opreşte Biblia planificarea familială?
Psalmul 127:3-4 Iată, fiii sunt o moştenire de la Domnul, rodul pântecelui este o răsplată dată de El. Ca săgeţile în mâna unui războinic, aşa sunt fiii făcuţi la tinereţe.“

Cum se împacă planificarea copiilor cu faptul că Biblia spune că ai noştri copii sunt un cadou, un dar de la El?
Copiii sunt o binecuvântare dată de Dumnezeu! Înseamnă asta că nu pot să-mi planific câţi copii să am?
Putem spune că şi soţia este un dar de la Dumnezeu ( Prov.18:22 ) , dar asta nu înseamnă că e păcat să rămân necăsătorit ( 1 Corinteni 7:8 ).
Faptul că ceva este un cadou nu înseamnă să nu fiu un bun ispravnic al acelui dar şi să nu înţeleg timpul şi cantitatea în care îl voi obţine. Faptul că ceva este un cadou nu înseamnă că trebuie să mă străduiesc să primesc din el cât mai mult posibil.
Geneza 1:28 spune: “Dumnezeu i-a binecuvântat, şi Dumnezeu le-a zis: “Creşteţi, înmulţiţi-vă, umpleţi pământul, şi supuneţi-l; şi stăpâniţi peste peştii mării, peste păsările cerului, şi peste orice vieţuitoare care se mişcă pe pământ.“

Întrebare: Cât pământ să cultiv?
Răspuns corect: Atâta cât pot să lucrez.
Aş vrea să observăm că porunca şi chemarea principală nu este să ne înmulţim, ci să creştem!!!!
Deci, voi avea atâţia copii cât pot să-i cresc în maniera în care Dumnezeu va fi onorat prin viaţa lor. Continuare in pagina anexa

Niciun comentariu: