28.02.2008

Si noi am spus O.K. - de Luigi Mitoi

Normalitatea vieţii este risipită deseori de evenimentele de criză. Atunci când viaţa decurge normal, avem răspunsuri la întrebările altora, dar când apar crizele, avem întrebări: “DE CE, DOAMNE, DE CE AI ÎNGĂDUIT?"
Anna Graham, fiica lui Billy Graham, fiind întrebată de Jane Clayson în emisiunea Early Show de ce a îngăduit Dumnezeu atacurile din 11 septembrie 2001, a răspuns: “Cred că Dumnezeu este întristat de întristările noastre, însă noi, de ani de zile Îi spunem să iasă afară din şcolile noastre, din guvernul şi vieţile noastre. El, fiind un adevărat gentleman, S-a dat la o parte.
Cum putem noi să-I cerem binecuvântarea şi protecţia, timp în care Îi cerem să ne lase în pace? Cred că totul a început când Madeleine Murray O’Hare (al cărui corp neînsufleţit a fost găsit recent) a afirmat că nu dorea nici un fel de rugăciuni în şcolile noastre, iar noi am spus O.K. Apoi cineva a spus că mai bine nu am citi Biblia în şcoli (Biblie care spune să nu ucizi, să nu furi, să-ţi iubeşti aproapele...), iar noi am spus O.K. Apoi dr. Benjamin Spock a spus că nu ar trebui să ne plesnim copiii atunci când se poartă urât, pentru că le afectăm negativ personalitatea şi stima de sine (fiul dr. Spock s-a sinucis). Noi, ştiind că este expert, ştie ce vorbeşte şi am spus din nou O.K. Apoi cineva a continuat spunând că profesorii şi diriginţii nu ar trebui să-i disciplineze pe copii atunci când greşesc, pentru că nu au nevoie de publicitate proastă şi procese, şi noi am spus O.K. Apoi cine ştie ce membru inteligent al consiliului de conducere al vreunei şcoli a spus că băieţii fiind băieţi, vor face dragoste oricum, deci ar trebui să le dăm fiilor noştri prezervative şi să se distreze cât vor şi noi am spus O.K. Apoi unii au spus că nu ne interesează viaţa privată a aleşilor noştri atâta timp cât lucrurile în economie şi politică merg bine şi noi am spus O.K. Apoi alţii au spus să tipărim reviste cu femei goale, în semn de respect şi apreciere a frumuseţii feminine şi noi am spus O.K. Apoi alţii au spus că trebuie să facă filme care să promoveze violenţa, crima, infidelitatea, îndepărtarea de Dumnezeu, sinuciderea, drogurile, subiectele satanice... şi noi am spus că nu o să-i ia nimeni în serios şi este O.K.
Este ciudat cum oamenii Îl alungă pe Dumnezeu din viaţa şi casa lor şi apoi întreabă unde este Dumnezeu. Este ciudat cum oamenii Îl dispreţuiesc pe Dumnezeu şi apoi se întreabă de ce merge totul prost. E ciudat cum oamenii vor să meargă toţi în ceruri, deşi nu cred şi nu fac ce scrie în Biblie. E ciudat cum oamenii pretind credinţa în Dumnezeu, timp în care viaţa lor este condusă de Satana. Faceţi ce vreţi cu viaţa voastră, dar să nu mai întrebaţi nicodată unde este Dumnezeu.”
Dragi prieteni şi fraţi creştini, dacă aceste cuvinte sunt adevărate, ele demască o realitate care-L îndepărtează pe Dumnezeu de noi şi casele noastre, rămând singuri şi vulnerabili într-o lume pierdută.

Niciun comentariu: