31.01.2008

Un timp de o zi...pentru familia mea !

"One Day At A Time"



Ascultand si reascultand aceasta piesa, mi-am amintit de un lucru pe care, desi mi l-am dorit intotdeauna de cand sunt familist, n-am reusit sa-l duc la indeplinire cu toata fermitatea. Nu stiu daca intuiti despre ce este vorba...
In mod categoric, fiecare zi trebuie inchinata Domnului iar ziua rezervata in intregime Domnului pentru rugaciune, citirea Scripturii, cantare si partasie cu fratii de credinta este si va fi intotdeauna o adevarata sarbatoare.
Atunci, de ce sa nu aducem aceasta sarbatoare sfanta si in casele noastre, in sanul familiilor noastre? De ce sa nu ne rezervam "un timp de o zi" special pentru familie? Oare daca "rupem" o zi din sapte pentru sotia/sotul si copiii nostri, sau macar o dupa-amiaza, in care sa ne concentram numai asupra familiei, credeti ca va fi o jertfa prea grea?
Probabil ca o zi numai pentru familie, pentru sotie/sot si pentru copii, petrecuta intr-un duh de multumire, bucurie si inchinare sfanta, este o provocare pe care n-am experimentat-o pana acum si, intr-o oarecare masura, ne sperie. Dar, merita incercata !
Chiar daca nu este usor de realizat, Cel care a conceput familia si a binecuvantat-o pe acest pamant, in mod cert doreste sa avem macar "un timp de o zi" pentru familia noastra. Un timp in care sa renuntam definitiv la orice preocupare profesionala sau de business, chiar si la prietenii nostri dragi.
Incerc sa iau aceasta provocare in serios. Si daca intr-o zi nu ma gasiti usor, nu mai raspund la telefon, nici la e-mail, nu va ganditi ca mi sa intamplat neaparat vreo nenorocire sau am trecut la cele vesnice... Este ziua pe care o daruiesc familiei mele, este doar "un timp de o zi" pentru familia mea!
Domnul sa se indure de noi si de familiile noastre!

P.S. In cazul in care Lynda Randle v-a incalzit inima cu piesa muzicala de mai sus, va recomand aici si alte piese ale acestei cantarete pe care sa le ascultati in Ziua familiei voastre.

Niciun comentariu: