23.01.2008

Am stiut ca se va intampla... - de Daniel Branzei

Potential nerealizat in familie

Dupa flacara primei iubiri, in multe casnicii se instaureaza o “epoca glaciara”. Asta nu inseamna ca cei doi parteneri, sotul si sotia si-ar fi terminat bateriile si sunt incapabili sa iubeasca la fel ca altadata. Nu! Inseamna cu totul altceva si anume ca niciunul din cei doi nu-si mai da stradania ca altadata sa-l “slujeasca” pe celalalt. Potentialul este acolo, dorinta nu mai este.
Posibilitatea exista, probabilitatea scade insa odata cu trecerea anilor. Ce-i de facut?
Una din alternative este divortul. Iata o “nazbatie”propusa de germani:
“Dragostea dintre doua persoane dureaza, in medie, 7 ani”, sustine o femeie deputat din Germania, care a facut o propunere legislativa ce a tinut prima pagina a multor ziare. Gabriele Pauli, de 50 de ani, a propus in Parlamentul german demitizarea sintagmei “pana ce moartea ne va desparti” printr-un proiect de lege care prevede valabilitatea casatoriei pe o perioada de maxim 7 ani. Conform proiectului, acesti sapte ani pot fi prelungiti cu o perioada identica, numai in cazul in care ambii parteneri sunt de acord”.

A doua posibilitate ar fi sa “ne intorcem mereu la dragostea dintai”. Secretul in dargoste este sa te indragostesti de mai multe ori, dar de fiecare data .. de aceiasi femeie.
N-am avut dovada palpabila ca asa ceva este posibil (in afara de propria mea casnicie). Am stiut insa ca se va intampla … acolo unde oamenii se manifesta natural, lasandu-si la o parte inhibitiile si lasand vantul noutatii sa alunge cenusa rece de pe jarul care inca mai mocneste sub ea. Am banuit ca o asa ceva se va petrece “in spatiul virtual” si … s-a petrecut.
Sub titlul: “O pereche “on line” s-au inselat unul pe celalalt!”, agentia de stiri “France Presse” a publicat acest mic dar fascinant articol:
Un sot si o sotie care nu si-au dat seama ca “vorbeau” unul cu celalalt pe un site anonim de Internet au inaintat divort. Sana Klaric si sotul ei Adnan, care au folosit pseudonimele “Dragalasa” si “Printul bucuriei” s-au intalnit fara sa-si dea seama intr-o camera de discutii de pe Internet si au petrecut ore intregi destainuindu-si unul celuilalt problemele lor familiale.Ei s-au intelea asa de bine incat au hotarat ca a venit vremea sa se vada si “fata in fata”, asa ca si-au dat o intalnire. Acolo si atunci, … adevarul a iesit la suprafata!
Numai ca, in loc sa-si dea seama ca sunt facuti unul pentru celalalt, asa cum ar fi fost normal, acum cei doi au inaintat divort pe motiv de … calcare a legamantului de la casatorie.
“Ma indragostisem iarasi ca o nebuna. Credeam ca am intalnit in sfarsit omul ideal, marea mea iubire”, a declarat Sana, de 27 de ani. “Asa a crezut si el. Ca apoi sa ne dam seama ca ne-am trezit inapoi in casnicia noastra mizerabila. Ce dezamagire”.
Adnan, in varsta de 32 de ani, a spus: “Nu-mi vine nici acum sa cred ca “dragalasa” care stia sa-mi scrie cuvinte atat de frumoase si cu care m-am potrivit de minune pe Internet era de fapt aceiasi femeie cu care stateam in casa si care nu-mi mai spuse cuvinte frumoase de ani de zile …”
Articol preluat din blogul http://barzilaiendan.wordpress.com

Niciun comentariu: