04.01.2008

Povestea transformarii unei familii

Interviu cu Felicia si Puiu Heghedus

Stiu ca viata voastra de familie a fost destul de tumultuoasa, dar Dumnezeu a folosit conferinta de familie pentru a o transforma. Povestiti-ne cum a fost casnicia voastra si cum este ea in prezent.

Mai intai, cum v-ati cunoscut?

Am fost sportivi, si eu am venit din Bistrita la Timisoara. Ne-am cunoscut la cubul sportiv, insa pe atunci doar fugitiv. Dupa mai mult de un an am fost invitata de o prietena la biserica, si acolo ne-am intalnit din nou. Atunci mi-a placut de el, dar la baza sportiva nu il suportam. Dupa o luna, ne-am casatorit.

Cum de s-a intamplat asa de repede?

L-am pus la un test… Pe atunci locuiam intr-un apartament din Timisoara. M-a condus acasa, iar eu i-am propus sa intre, dar el a refuzat zicand: „Nu, nu cred ca e bine sa intru la tine in casa de prima oara…”. Dupa aceea, am discutat si ne-am gandit ca e mai bine sa ne casatorim decat sa stam asa. Nu voiam sa stam impreuna daca nu eram casatoriti, mai ales ca atunci incepuseram amandoi sa mergem la biserica. Asadar, in octombrie ne-am cunoscut, iar in noiembrie 1990 am avut cununia.

Continuare in pagina anexa

Niciun comentariu: