02.03.2010

„Nu religia este importantă, ci relaţia personală cu Isus Hristos”

Edit, o doamnă de nationalitate maghiară, a auzit despre o conferintă pentru familii (organizată de departamentul Family Life)

Si imediat s-a hotarât să participe la ea, împreună cu sotul. Mai jos este mărturia ei despre cum Dumnezeu a lucrat în familia ei, prin această conferintă: „În octombrie o colegă mi-a spus că se va organiza un curs pe tema căsniciei la care am putea să mergem. Eu Îl primisem pe Domnul în inima mea în vara precedentă la o tabără TPV (Tinerii în Pragul Vieţii – un proiect dezvoltat de Alege Viaţa pentru profesorii şi elevii de liceu). Am vorbit cu Toth Zoltan, organizatorul cursului, deoarece vroiam mult să merg acolo, împreună cu soţul meu... Aşa am ajuns la Sâncrai, unde parcă totul era pregătit pentru noi. Mi se părea că vorbitorii zugrăveau vieţile noastre... Soţul meu a fost cercetat de Domnul atunci când s-a vorbit despre puterea lui Dumnezeu de a uni şi s-a hotărât să-L primească pe Domnul în inima lui. Acum bucuria noastră este deplină, avându-L pe El în familia noastră! ...Noi suntem reformati deocamdată, dar credem că nu religia este importantă, ci relatia personală cu Isus Hristos. Multumim Domnului şi organizatorilor acestor evenimente pentru familii.”

Robert si Edit (Alege Viata)

Niciun comentariu: