05.12.2008

Relaţia Soacră-Noră!

Ascultînd o emisiune la radio “Sănătatea”, am rămas motivată să scriu şi eu un articol despre relaţia unei soacre cu o noră. Nu sunt de mult căsătorită, doar de 2 ani şi 4 luni, dar vreau să vă spun că eu am o relaţie foarte frumoasă cu mamica soacră. Cum imi reuşeşte aceasta?

Ca şi model de soacră şi de noră am văzut în cartea Rut, din Sfintele Scripturi. Aceste două femei arată o dragoste deosebită una pentru alta, şi Rut, care este nora Naomei, se îngrijeşte frumos de soacră-sa, şi este gata să o urmeze oriunde, pînă acolo că este gata să-şi schimbe poporul, ţara şi Dumnezeul. Experienţele pe care le-a avut Rut cu Naomi precum şi sfaturile pe care i le dădea soacră-sa, i-au demonstrat lui Rut că Naomei îi pasă cu adevărat de ea.

Poţi spune că este o relaţie frumoasă între soacră şi noră, numai atunci cînd şi una şi alta exprimă o preocupare sinceră pentru viitorul fiecăruia. Este frumos cînd o noră se îngrijeşte de soacra-sa, o ajută, îi spune cuvinte dulci, o mîngîie şi o laudă pentru că a crescut un băiat frumos şi educat. Aceasta atitudine o îmbărbătează şi îi crează o bună dispoziţie. Şi invers, este plăcut cînd o soacră vorbeşte de bine pe noru-sa, pentru că se îngrijeşte de băiatul ei, pentru că este o bună gospodină la casa ei.

Niciodată nu mi-am permis să vorbesc de rău mama soacră, ci dimpotrivă mă laud la toţi cu ea, pentru că este o femeie deosebită. Primul om care m-a învăţat cum să am o relaţie frumoasă cu soacra, a fost mamica mea, ea tot timpul îmi spunea ca să vorbesc de bine viitoarea mea soacră, şi să o laud pentru ceea ce este. Deaceea vreau să-i mulţumesc pentru aceste sfaturi înţelepte, care imi vor prinde bine cînd voi fi şi eu mamă.
Sursa : Radu & Lenuţa Blendarencu - "fii un model prin familia ta"

Niciun comentariu: