11.06.2008

Dumnezeu mi-a salvat căsnicia - de Kathy Gilmore

După cinci ani de căsnicie, soţul meu mi-a mărturisit că a comis adulter cu nenumăraţi bărbaţi din ziua căsătoriei noastre. Paul şi cu mine ne-am întâlnit nu la mult timp după ce am terminat colegiul. Mă dusesem la un studiu biblic, şi în clipa în care l-am văzut am ştiut că va fi soţul meu. Nu a fost tocmai dragoste la prima vedere, ci un sentiment calm de siguranţă şi de dedicare de care nu m-am îndoit niciodată că venea de la Dumnezeu. Cu toate acestea, la a doua noastră întâlnire, o bombă a zguduit imaginea idilei mele în Eden. La capătul cărării pe care ne plimbam, mi-a arătat câţiva oameni şi a spus: „Vezi oamenii aceia? Sunt gay. Şi aşa sunt şi eu”. Acelea au fost ultimele cuvinte rostite pentru următoarele două ore. Milioane de întrebări se luptau pentru atenţie în acele prime momente şi erau de luat decizii care aveau să întărească sau să distrugă relaţia noastră. Cea mai importantă întrebare era: „Ce cred eu cu adevărat?”.
Continuare in pagina anexa

Un comentariu:

lilian nikky spunea...

Numele meu este lilian N.This este o zi foarte plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorul Dr.saguru a făcut pentru mine, ajutându-mă să ex-soțul meu înapoi cu magia lui și dragoste vraja. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu a fost într-adevăr mă înșela și a fost în căutarea unui divorț, dar atunci când am dat peste e-mail Dr.saguru pe internet pe modul în care el a ajutat atât de mulți oameni pentru a obține ex-lor înapoi si ajuta la fixarea relationship.and face pe oameni să fie fericiți în relația lor. I-am explicat situația mea să-l și apoi să caute ajutorul lui, dar spre surprinderea mea el mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și iată-mă acum sărbătoresc pentru că soțul meu a schimba total pentru totdeauna. El vrea mereu să fie de mine și nu pot face nimic fără a prezenta mea. Ma bucur cu adevărat căsnicia mea, ceea ce o mare sărbătoare. i se va continua pe internet, mărturisind pentru că Dr.saguru este într-adevăr o adevărată fugă vrajă. Ai nevoie de ajutor ATUNCI DE CONTACT MEDIC SAGURU ACUM prin e-mail: drsagurusolutions@gmail.com sau +2349037545183 El este singurul răspuns la problema ta și să te simți fericit în relationship.and tău său, de asemenea, perfectă în 1 Love SPELL 2 WIN EX BACK 3 FRUCTE pântecelui 4 PROMOVAREA sPELL 5 PROTECȚIE sPELL 6 sPELL DE AFACERI 7 BUNE JOB sPELL 8 LOTTERY sPELL și CURTE CASE spell.