30.12.2007

Fiul meu

Un travaliu de peste douazeci si patru de ore, noua luni de purtat in pantece, atat i-a trebuit lui Mihai sa vina pe lume. Mihai este fiul nostru - Anca si Radu.Din prima clipa in care l-am vazut, in inima mea s-au cuibarit niste sentimente tare ciudate. In primul rand un sentiment puternic de apartenenta - STIU ca acest copil este din mine si simt o atractie irezistibla fata de el - o dragoste noua amestecata cu forta, creste incet in mine si sunt surprins de schimbarile care se produc in mine.Mi s-a schimbat si modul in care il vad pe Dumnezeu. Cand citeam ca EL se declara Tatal nostru si noi copii lui, nu intelegeam bine cam ce inseamna asta - aveam o perspectiva de copil, inca. Acum, ca un proaspat tata, imi dau seama de imensa lui Dragoste, de bucuria pe care o are cand ne priveste - va dati seama... peste sase miliarde de copii! Sunt convins ca nu toti copii lui ii produc placere. Pentru unii plange probabil, de altii se bucura, pe altii ii alinta, pe altii ii cearta... Suntem insa toti ai lui. Unii il alegem, altii il respingem. Unii il credem, altii il ignoram. Dar El, ne iubeste pe toti cu o dragoste nemarginita. Pe toti! Pe TOTI! Si pe tigan, si pe romana, si pe maghiar, si pe ceh, si pe bulgar, si pe alb, si pe negru, si pe galben si pe curat, si pe murdar, si pe bogat, si pe sarac, si pe inalt si pe scund, si pe gras si pe slab, pe toti, toti, toti. Cred ca imi doream o astfel de perspectiva, desi imi era groaza si teama deopotriva. Uneori, cand imi voi privi fiul, imi voi aduce aminte de cei mai naspa oameni din viata mea, si voi incerca sa-i iubesc ca pe Mihai. N-am sa reusesc niciodata dar macar, imi va fi suficient sa ma puna la punct si sa-mi aduca aminte ca nu cumva sa-mi treaca prin cap ca in ochii lui Dumnezeu, eu sunt mai valoros si mai important decat ei. Cerul nu e pregatit doar pentru pocaiti, sau pentru crestini. E pregatit pentru toti cei care cred in Numele lui Cristos si-l fac Domn si Mantuitor in viata lor - si Doamne, multi sunt care nu stiu vestea asta buna, si Doamne iarta-ne, tare mai inchidem noi Imparatia Cerurilor si-o facem privata si de neatins pentru cei din jurul nostru!Iti multumesc, Doamne, pentru fiul meu preaiubit. Iti multumesc, Doamne, ca tu ti-ai dat fiul pentru noi si ca acum sta la dreapta Ta si mijloceste pentru noi.
Articol preluat de pe http://aercurat.com

Niciun comentariu: