27.02.2009

Cat costa viata mea, mamico?

Zilele trecute m-a sunat Lili, mama lui Robert. M-a intrebat daca pot sa ii dau 10 lei ca nu are ce sa le dea la copii sa manance.

Cand a venit sa ii dau banii, a zis cu lacrimi in ochi: “In Biblie scrie ca copiii Domnului nu isi vor cersi painea, dar eu chiar asta fac acum.” Am incurajat-o si i-am spus ca in Biblie spune sa ne ajutam unii pe altii si ca ea nu este o cersetoare, ci sora mea in Domnul. Am impartit cu ea si mancarea care o mai aveam prin casa, si a plans si mai tare de rusine si durere.

A doua zi a venit iar… nu mi-a cerut nimic, a zis ca are nevoie doar sa vorbeasca cu cineva. Situatia in care se afla e disperata si nu poate dormi noptile, are cosmaruri si singura ei speranta e Dumnezeu.
Continuare in Crestin Total

Niciun comentariu: