25.01.2008

Pot sa divortez si sa ma recasatoresc?

Intrebare

Sunt nefericita in casnicie si am cativa copii mici. Sotul meu vine dintr-un mediu violent si chiar daca nu m-a abuzat fizic, pe mine si pe copiii mei, ii place extrem de mult sa aiba autoritate si este imposibil sa-i faci pe plac. M-a ranit profund, din punct de vedere emotional, iar pana acum am tacut pentru a-i proteja reputatia. In cele din urma, i-am spus ca nu mai pot continua astfel si ca voi divorta de el. Nu am intentat inca divortul insa am in plan lucrul acesta.
La catva timp dupa aceea, m-am indragostit de un alt barbat si am avut o aventura. Acest barbat ma iubeste si doreste sa se casatoreasca cu mine, desi am intrerupt relatiile sexuale cu el, recunoscand ca fac un pacat. Simtindu-ma vinovata si nedorind sa divortez, i-am cerut ajutor si sfat sotului meu. El a refuzat sa-mi ofere ajutorul, a spus ca totul este in regula si mi-a sugerat sa fac cum doresc. Atunci m-am hotarat sa ma casatoresc cu celalalt barbat.
Acum, sotul meu spune ca s-a razgandit si ca doreste sa salveze casnicia noastra. Inca traiesc cu sotul meu insa nu simt nimic pentru el, ca sotie. In schimb sunt indragostita de celalalt barbat. Ce ar trebui sa fac?

Raspuns

Intrebarea ta este atat de dureroasa si de dificila incat o primesc cu inima mahnita. Imi pare rau pentru tine, pentru sotul tau si, in special, pentru copiii tai. Te sfatuiesc sa mai ceri si sfatul altora, al celor care te cunosc pe tine si pe sotul tau, precum si circumstantele in detaliu.

Am sa-mi focalizez raspunsul pe problemele teologice implicate. Nu ai mentionat daca sotul tau este sau nu credincios. Pentru moment, voi presupune ca este. Mai intai, am sa expun cateva aspecte din Biblie si apoi voi incerca sa le explic pe fiecare.

Inainte de divort

Pentru inceput, idealul lui Dumnezeu pentru omenire este o casnicie fericita (Gen. 2:18), nu una nefericita, si in nici un caz divortul. El nu doreste ca oamenii sa aiba parte de casnicii nefericite. In acelasi timp, El uraste divortul (Mal. 2:16). El uraste divortul din cel putin doua motive: este o tradare a celuilalt (Mal. 2:14-16) si este o violare sau o rupere a juramintelor maritale. Dumnezeu trateaza foarte serios tradarea si El ia juramintele in serios (Num. 30). Cu toate acestea, Dumnezeu Insusi doreste sa divorteze atunci cand pacatul sotiei Sale este prea mare (Is. 50:1; Ier. 3:8). Pe de-o parte, deci, divortul trebuie evitat in general si intotdeauna implica pacatul (fie din partea celui care provoaca divortul, fie din partea celui care doreste divortul, fie din partea amandorura). Pe de alta parte, el este uneori justificat, deci nu este intotdeauna pacat sa divortezi.

Continuare in pagina anexa

Un comentariu:

nakisha spunea...

Salut numele meu este nakisha Vreau să vă alăturați tuturor să-i mulțumesc acestui om pentru restaurarea casei mele cu fostul meu soț care mă dărâmă pentru o altă femeie timp de 5 ani. La inceput nu am crezut niciodata ca DR OGGUGU va fi capabil sa ma ajute sa-mi castig inapoi EX HUSBAND de la cealalta femeie, ci pentru ca inca mai iubesc si am nevoie de el in viata mea .. Lucrez si urmez instructiunea DR OGUDUGU si ma surprinde ca dupa 3 Zilele petrecute în vraja și lucrul cu DR OGUDUGU, EX-LUI HUSBAND mi-a cerut să-mi cer să iert și să uit tot ce mi-a făcut pentru că încă mai mă iubește ... acum eu și soțul meu ne întoarcem împreună și suntem foarte Fericit cu noua noastra viata ... toate datorita DR OGUDUGU pentru marea munca pe care a facut-o pentru mine .. imi promit sa impartasesc intotdeauna munca sa buna intregii lumi largi si daca vreun corp este acolo trecand prin orice relatie dificultati ar trebui Contactați-l prin e-mail: drogudugusolutionspell@gmail.com sau whatsapp +2349097050691
De asemenea, el se specializează pe următoarele probleme
(1) Dacă doriți să vă întoarceți înapoi.
(2) dacă aveți întotdeauna vise rele.
(3) Vrei să fii promovat în biroul tău.
(4) Vrei ca femeile / bărbații să alerge după tine.
(5) Dacă vreți un copil.
(6) Vrei să fii bogat.
(7) Vrei să îți ceri soțul / soția
al tău pentru totdeauna.
(8) Dacă aveți nevoie de asistență financiară.
(9) Îngrijire de plante.
 Contactați DR OGUDUGU prin e-mailul său pentru o soluție totală drogudugusolutionspell@gmail.com