16.01.2008

Interviu cu Lazar si Magdalena Gog

Fratele Lazar Gog este pastor in biserica Emanuel din orasul Anaheim, de langa Los Angeles, dar slujirea lui se intinde dincolo de granitele Americii, peste tot in lume unde exista romani. Este casatorit cu Magdalena de 32 de ani, iar Dumnezeu i-a binecuvantat familia cu doi baieti, Flavius si Calin. A terminat Liceul de Muzica din Cluj in 1973, apoi Seminarul Teologic Penticostal in perioada 1976-1980, obtinandu-si licenta la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Teologie Catolica. Masterul i-a fost acordat in SUA, la „Church of God Theological Seminary”, intre anii 1981-1983. Primul doctorat in Teologie Biblica l-a terminat la Facultatea de Teologie Ortodoxa din Sibiu, Universitatea „Lucian Blaga”. De asemenea, in curand va obtine doctoratul la „Oral Roberts University”.

Sunteti o persoana cunoscuta, dar cred ca unii oameni se intreaba cum sunteti in familie si poate doresc sa cunoasca mai mult despre familia dvs. Spuneti-ne putin despre tineretea dvs. Cum v-ati cunoscut? Ce v-a atras unul la celalalt?

Magdalena: Avem 31 de ani de casnicie si 33 de cand ne cunoastem. Eu sunt din judetul Cluj, sotul e din Salaj. L-am cunoscut la nunta fratelui sau mai mare. Eu aveam 23 de ani, iar el 21 de ani. El a fost la Liceul de Muzica in Cluj. A inceput sa lucreze in biserica; la inceput a format un grup de tineri care cantau si mergeau in misiune. Nici prin gand nu mi-a trecut ca se va lega o prietenie. Imi placea felul in care predica, cum recita poezii, dar stiind ca e mai mic decat mine cu doi ani nu mi-am putut imagina. Acum avem 31 de ani de casnicie.

Continuare in pagina anexa



Un comentariu:

aneta anna spunea...

dumnezeu sa va binecuvinteze toata viata eu sint aneta ma cunoasteti bine sotul meu a fost john catana va eog cind puteti sa va rugati ptr mine personal dzeu are alt plan cu mine un viitor binecuvintat de el amin