01.02.2008

Interviu cu Pastorul Luigi Mitoi

Pastorul Luigi Miţoi a crescut fără părinţi de la vârsta de şase luni şi chiar dacă ambii părinţii trăiau, el a fost abandonat de ei şi crescut de bunici.
În adolescenţă, a devenit boxer si a învăţat să se lupte pe stradă cu alţii, mai ales cu cei care îşi bătuseră joc de el când era mic. Viaţa l-a învăţat să fie un om dur, atât la propriu, cât şi la figurat. Aceste alegeri au fost făcute, probabil, mai ales datorită suferinţei de a fi fost abandonat într-un mod atât de crunt de părinţi.
În jurul vârstei de 21 de ani, a venit un moment în viaţa lui când Dumnezeu l-a atins personal, iar ca răspuns, el pur şi simplu s-a prăbuşit la picioarele lui Cristos, a înţeles că puterea şi succesul nu stau în lupta cu oamenii, nici în prietenii pe care îi ai pe stradă, ci depind doar de relaţia spirituală cu Dumnezeu. Doar El îţi poate da un nume nou si... veşnic.
Mai jos, relatăm interviul pe care Radio Vocea Evangheliei i l-a luat cu câţiva ani în urmă.
Reporter RVE:Cum s-a transformat viaţa dumneavoastră când L-ati întâlnit pe Dumnezeu? Credeţi că a fost nevoie de transformare a vieţii pe care o aveaţi?
Luigi Miţoi:A fost nevoie de o reală transformare. Aceasta s-a întâmplat cu mai mulţi ani în urmă şi a fost declanşată de un anumit eveniment.
Reporter:Care a fost acel eveniment?
Luigi Miţoi:Evenimentul cu care a început schimbarea mea a fost în 1984, la câteva luni după ce m-am căsătorit. Una dintre mătuşile soţiei mele era convertită de mult timp şi, întâmplător, am avut o discuţie mai aparte cu ea. În timpul acestei conversaţii, ea mi-a vorbit despre Isus.
Reporter:Eraţi interesat de subiectul acesta sau... ?
Luigi Miţoi:Nu, nu eram.
Reporter:Deci aţi conversat cu ea pe această temă doar din respect.
Luigi Miţoi:Nu am avut încotro. A fost o circumstanţă în care a trebuit să o ascult. Eram în acelaşi loc şi a trebuit să ascult ce spunea. Comportamentul ei a fost însă unul foarte echilibrat şi demn şi m-a determinat să ascult cu interes. După aceea, n-am putut să mai scap de ceea ce am auzit de la ea.
Reporter:Care a fost mesajul? Care au fost cuvintele care v-au rămas în inimă încă de atunci?
Luigi Miţoi:Mi-a vorbit despre faptul că nu există succes decât cu Isus - succes pe pământ şi succes în cer, SUCCES VEŞNIC.
Reporter:Vă interesa succesul? Eraţi un om de succes, eraţi un tip de succes?
Luigi Miţoi:Succesul era un subiect interesant pentru mine, mai ales datorită circumstanţelor în care eu m-am născut si am copilărit. La doar şase luni de viaţă, părinţii mei au divorţat şi fiecare a apucat-o pe drumul lui. Mama a mers într-o parte, tatăl meu în cealaltă şi eu am rămas în grija bunicilor mei...
Reporter: ... în a treia parte. Continuare in pagina anexa

Niciun comentariu: